Unha campaña da Xunta anima aos mozos para consumir peixe e marisco

PACO RODRÍGUEZ

A iniciativa Vai de peixe presentouse no Centro de Investigacións Biolóxicas e promocionarse por medio das redes sociais

Conseguir que os mozos de entre 18 e 35 anos aumenten o consumo de peixe é o obxectivo da campaña Vai de peixe, presentada este mércores no Centro de Investigacións Mariñas da USC polos conselleiros do Mar e de Sanidade, Rosa Quintana e Julio García Comesaña, respectivamente. A iniciativa, dirixida fundamentalmente ás xeracións coñecidas como Millennials e Z, asume o reto de «cambiar vos hábitos de consumo dous máis novos, xerar unha maior concienciación e axudarlles a levar unha vida máis sa na que vos produtos do mar sexan habituais na súa dieta», explicou Julio García Comesaña. A titular de Mar lembrou que esta campaña, que naceu no 2019, é pioneira en España, por estar dirixida a un grupo da poboación que está en plena formación profesional e na fase da emancipación, e que comeza a concienciarse « cunha nutrición equilibrada e sa».

Canles de difusión

Ao ser unha iniciativa dirixida aos mozos optouse pola súa difusión nas canles de comunicación máis empregados por este colectivo. Así, empregaranse, ademais da web, os perfís da campaña en Instagram, Facebook e tamén en Tik Tok. Neles colgaranse receitas sinxelas e información sobre os produtos de pesca, e contarase coa colaboración persoas coñecidas e influencers, que actuarán como embaixadores da campaña. Entre eles están a actriz María Mera, o cómico Xurxo Carreño e as influencers Patricia Garcia ( Donkeycool) e Fanny Pena ( Engaliciamorate). No relanzamento da campaña contouse coa chef Lucía Freitas e co cardiólogo do CHUAC ( Complexo Hospitalario Universitario dá Coruña) Guillermo Aldama.

Na presentación da campaña destacouse que os últimos datos sobre consumo de produtos do mar indican que aumentou no 2020 e que o perfil corresponde á franxa de idade entre 50 e 65 anos. Rosa Quintana confía en que as campañas dirixidas aos mozos contribúan a modificar a pirámide de consumo, logrando que os mozos estean na parte alta da pirámide.

Link: http://www.lavozdegalicia.es (SomosMar)

Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Galicia, Lonxa Cedeira, Mar, Pesca, Politica, Politica Pesqueira. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s