Mar atopa unha saída a parte do problema do pósito cedeirés, pero no se despexan todalas duvidas

La renuncia de empresarios, sin suplentes, podría poner en riesgo la constitución de la junta general

La Consellería do Mar ha encontrado una fórmula que podría permitir la constitución de la junta general de la Confraría de Pescadores de Cedeira. El problema surgió al no cubrirse la vocalía del sector de trabajadores de artes menores y recursos específicos (percebeiros), dado que la normativa estipula que todos los sectores de producción deben estar, en principio, representados en el máximo órgano de gobierno del pósito. «O que terían que facer para formar a xunta xeral sería tirar das persoas doutros sectores de produción, é dicir, dos [traballadores] de baixura», explicaron ayer desde Mar. Confirmaron que «si hai número suficiente para poder facelo». Pero el problema persistiría en caso de que se produzcan las renuncias anunciadas por parte de los empresarios, al carecer de suplentes.

El escenario surgido del proceso electoral ha generado dudas y preocupación sobre el futuro de la cofradía de Cedeira, puesto que sin junta general la entidad podría quedar disuelta, «algo impensable en un pueblo como este, ligado al mar desde siempre», apuntaron algunas fuentes. Y con consecuencias directas para marineros y armadores, y para el personal del pósito.

Link: http://www.lavozdegalicia.es

Esta entrada foi publicada en Cedeira, Comarcas, Eleccións Confrarías, Galicia, Lonxa Cedeira, Mar, Politica, Traballo. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s